platax

Stäääda!

Kategori: Allmänt

Ja idag har jag städat riktigt mycket. Känns ju bra efteråt, men är inte riiiktigt klar. Tog en liten paus. :)

Har torkat möbler och dammsugit, bytit dukar och dammsugit bort det mesta utav damm och hår från mattorna. :P
Sen flyttat och bytit plats på vissa grejer. Ja. det blir finare och fräshare.
Men vi får se om jag orkar städa hela datarummet, Niklas har sååå mycket grejer därinne. ><
Och han spelar så jag kanske ändå blir i vägen. haha.
Har tvättat bort det mesta, ska snart ta Niklas kläder också,
han har ju en del smutstvätt, och sen blir det också dags att städa igarderoben. :P

Ja, som ni kanske märker så är jag på hugget. haha. Är ledig idag hela dagen så passade på tänkte jag. :D

Tyckte denna bild var värd att läggas upp. xD



Ja, nu tänkte jag gå och fortsätta, så att jag blir någongång idag. haha.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: