platax

Tuta och köra!

Kategori: Allmänt

Idag ska jag till jobbet, och det blir en kort dag, 15 - 20.15. :)
Efter jobbet så ska jag mysa med Niklas med film.

Igår så övningskörde jag för "riktiga" första gången,
jag behöver nog träna lite mer på kopplingen, jag drog upp foten
för fort. >< (körde bara på 1an, ingen gas).
så fick lite motor-stopp, men annars gick det bara bra. hehe.

På fredag klockan 9, så ska jag åka till körskolan. :o :o
läääskigt. jag blir nervös, men det är nog bäst att testa på där
och sen kör man mycket hemma efteråt, kör ju med Niklas och hans pappas
bil, så jag vill nog vara lite mer rädd om den, och vill nog kunna mer än vad jag kan.

Imorgon ska jag vara med Malin, och vi ska baka och spela TV-spel, och säkert så
lär vi se på Gossip girl. ;] Om hon inte redan har sett den innan då förstås. haha.


aja, nu ska jag ska gå och göra mig i ordning, sen blir det att gå ut i det kalla.

HEEEj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: