platax

Nytt är nytt

Kategori: Allmänt

Ja, nu har jag förflyttat mig hit.
Denna sida verkar fungera bättre än på blogspot som jag hade innan.
Där hade jag problemet som ..
- min profil syntes inte (bara inläggen)
- när jag ville ha luft mellan raderna, då vart allt helt ihopsatt..
det är ju inte kul med en "trasig" blogg.

Men nu ska jag bara försöka se Om det går att förflytta mina inlägg hit.. det borde ju det. :/
det står på min blogg att det går, men hittar ej vart det står hur man ska gå till väga. ><


Idag ska jag och Niklas köpa en micro!!! :D:D längtar. haha.
blir väl en den billigaste, som finns på öb, en svart - det är ju fint.
Men en dyrare blir det inte, har ju handlat rätt mycket denna månad på ikea också. :P
kan ju ej bli pank nu! xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: