platax

7 dagar - en vecka

Kategori: Allmänt

Nu har jag en ledig dag.
Det känner jag att min kropp behöver..

Jag har jobbat i 7 dagar i rad.
Det är Mycket för min kropp,
speciellt när det är stressigt på jobbet. ><
Och jag blir så ätt stressad, säkert mer än
vad jag behöver..
Så det blir jobbigt bara där.
Så nu kan jag pusta ut.
Sen jobbar jag på fredag,
sen ledig helgen. :)

Nästa vecka är det fullt ös också. :P
med jobb, flytt (mamma flyttar), och jag fyller. ^^

Så det blir:
måndag: jobba.
tisdag: jobba, sen hjälpa mamma med lite kartonger.
onsdag: flytta möbler och resten.
torsdag: jobba.
fredag: jobba, födelsedagsfest.
lördag: bakis, malma marknad.
söndag: kalas (för det är då jag fyller).


Imorgon åker Niklas iväg igen. :(
Torsdag - söndag.
Han ska på milsim som det kallas. Spela airsoft. :P
Det är lite synd eftersom jag har knappt hunnit umgåtts med honom
med allt jobbande - sen sova. :P
Men vi får tid. <3
Sommaren är säkert snart över skulle jag tro.
Tiden går fort.


Men nu ska vi peppa, inte deppa. :P
Ska mysa med Niklas nu!
TJAAADÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: