platax

flytt

Kategori: Allmänt

Ja, nu är dagen slut, och jag är slut!
Dagen började med att jag började jobba klockan 7.
Och varor kom, så då packade vi upp allt, och vart klara.
När jag kom hem så skulle vi hjälpa mamma med att köra kartonger.
hon ska flytta.
Så nu är man helt slut i fötterna och armarna. haha.

Och vi kör imorgon med - fast möbler då förstås.

Mamma har en jätte fin lägenhet, är helt avundsjuk.
Sovrummet är så som jag skulle vilja ha.
Sen är det typ en "walking-closet" i hennes garderob, haha.
Toan är stor! Ja, allt är fint.
Fast balkongen kanske är lite för liten för min smak. :P

Men värt det ändå. ^^ Hoppas hon kommer att trivas där.


Idag har jag även sett Futurama! YAY! Man fastnar direkt
och måste typ se fler och fler avsnitt.
Jag känner redan att det är snart är dags att sova. hah.
Mina ögon hänger. :(


så godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: