platax

Grattis på din dag!

Kategori: Allmänt

Eller ja, Grattis till min dag. hah.
Idag är det den 31 juli,

och jag är inte klar än med städning och bakelser eller tårta som jag hade tänkt.
Allt har varit stressigt..

Tack Niklas för allt, han har tagit hand om städning och sådant
när jag inte har hunnit för att jag har jobbat och så.

Igår bakade vi vaniljbullar, men de vart misslyckade. haha.
Men vi har iaf kakor och bullar vi har köpt. :P
Skulle påbörja med tårtan igår, men hade ingen hallonsylt,
så då var man tvungen att handla, blää.
Men ja, allt ordnade sig. :)

Igår var jag på malmamarknad, köpte en jacka, byxor och strumpor. hehe.

Är helt nöjd. :D hoppas på höst nu så att jag får använda den,
den är lite för varm för detta väder. ^^


Aja, nu ska jag fortsätta med grejer,
gästerna kommer efter 2. ^^
tjaaadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: