platax

Gröna Lund

Kategori: Allmänt

Heja, igår var jag med Linnea och Alle på grönan.
Det var riktigt kul. ^^

Vi började med att åka till tågstationen vid halv 9,
satte oss på tåget och åkte vid 9 typ.

Vi kom till Stockholm.. och då vart det kaos,
spårvagnarna gick inte och inte alla bussar heller.
Så vi fick leta efter någon buss man kunde ta,
och när vi väl hittade, så skulle man visst
köpa bussbiljett på pressbyrån typ..
haha, snacka om att man kan stockholm, eller inte. :P

Sen åkte vi, och hoppade av vid vattnet, och vi gick..
SHIT, vad varmt det var. Men vi kom fram till slut.
Vi hade ICA rabatt, så vi fick rabatt på entre och åkband och så.


(Detta var nog favoriten, haha)

Sen var det bara att gå in, jag började med att äta (vart hungrig
av allt gå.) haha.
Sen började vi åka lite karuseller. :D:D
och i mellan det så åt vi. haha.

Jag vågade mig på Insain karusellen. gah.
Gud vad jag var nervös.. Linnea ville verkligen åka den.
och jag tänkte.. jag kan ju inte vara feg. haha.
Men när vi väl åkte den, så tyckte jag inte den var såå
farlig som jag trodde, mådde inte illa, fast att man snurrade runt var
väl lite lääskigt.


Vi var säkert på grönan mellan 11.30 - 20.30 något.. haha.
Sen åkte vi hem med tåget vid 23. shiit, vad trött jag var.
halvsov lite på tåget. ;]


Tack Linnea och Alle för en kul heldag. :D:D

Kommentarer

  • linnea säger:

    Tack själv. Det var verkligen supervärt.

    Jag håller med om bläckfisken. den är nog min favorit också hahah!

    2011-07-02 | 00:06:08
    Bloggadress: http://doingtheunstuck.wordpress.com

Kommentera inlägget här: