platax

Juli

Kategori: Allmänt

Nu är jag här och skriver igen. ;P
Jag är lite trött, jag har jobbat.
Men är nog mest trött för jag har ätit mig riktigt mätt. haha.

Känns ärligt lite som att man inte har någon sommar..
Kanske var lite dumt att man inte valde semester,
fast är ju ändå bra att man inte gjorde det,
för andra har ju semester, och då blir man mindre folk,
och det blir ju sjukdomar och grejer, så det behövs ju
som mest personal på sommaren då.

Men tiden går fort, det gör den.
Men vill ju inte missa sommaren..
Det blir ju att man jobbar några dagar
sen ledig En dag, sen jobba några dagar igen.
Och den dagen man är ledig så vill man typ bara
Ligga hemma och dega. haha.

Men tror att jag har jag lite lediga luckor i Augusti.
Så då kanske jag tar ut min sommar.
Många tror säkert att jag är sol-skygg. haha.

Idag fick jag en hel omgång, lärde mig att grilla kyckling på jobbet.
Och jag hade såklart papper och penna, så att jag inte skulle glömma. haha.
För jag ska sköta det i helgen.. på lördagen kan jag fråga,
men på söndag så har jag ingen som kan. ><
Så det är bäst för mig att jag kan. xD haha.
För med det nya schemat så är man överallt nu för tiden.


Snart fyller jag. :D Det ska bli mys.
Vill baka, göra tårta - bjuda folk på det!
Det är det mysigaste med att fylla år,
träffa folk och alla är glada. ^^
Eller jag kanske inte fyller snart-snart.. den 31 juli.
Men det är snart för mig. Tyckte nyss det var början utav Juni,
och nu helt plötsligt är det 14 juli. :O



ja, nu ska jag väl sluta skriva. haa.
Blir ju bara jobbigt att läsa tillslut kanske. ;P
Men hörs snart igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: