platax

ledig idag.

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig,
och då ska jag och Niklas tänkt oss att leta efter räkorna..
Vi har inte sett dem som Niklas satte ned dem i akvariumet. :/

Så de kanske inte har klarat sig eller har hoppat ur. :(
Men vi ska leta och leta. :D:D


Och den där kattfontänen.. vet ej om Katya dricker vattnet. :O
Har inte sett henne. Och när jag följer henne dit,
så äter hon bara.. haha. vill ju iaf se henne nosa eller dricka liiiiiite.
Så att jag vet att det är lugnt. Vill ju inte att hon ska gå vätskelös..
Den blir ju inte värd pengarna om hon bara ska äta från den. haha.


Igår var jag och Niklas på kalas, hans pappa Heikki fyllde år. :)
Han fick ett lottpaket. :D
Han vann 10:- kr på en tian lott. Så han sa att han skulle lägga till 15:-
så skulle han få en riss.. HHAHA! Men han menade en Triss. ^^




Ja.. nu ska jag börja sminka mig, så att jag kan känna lite piggare. haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: