platax

spindel på taket där..

Kategori: Allmänt

Dagen började med att jag "försov" mig på tvätttiden, men gick ned vid 12,
och snart är alla kläder tvättade. :D
De ringde från jobbet, så jag ska jobba 16 - 22.30. :P
Full rulle idag.
Nu är även Niklas hemma också, mysigt!
Fast han är lite seg och trött, för han har
varit ute i flera dagar nu. haha.
OOH, igår så var det en spindel inne..
jag höll på att dö, den var i taket, och katten jamade rakt under den,
och sen skulle jag springa och hämta något för att slå den,
så var den försvunnen.. men katya var kvar på samma plats,
när jag tittade på henne så såg jag att spindel var Vid hennes nos
och hängde.. visste inte alls vad jag skulle göra,
sen när den gick upp igen, så slog jag till den med en tidning,
och den försvann......
HALLÅ? hur vet jag nu att den är borta.. den kanske kommer igen?
Det Kan vara samma som var i mitt sovrum när jag skulle sova här om dagen,
kände något krypa på min arm och Katya hade ögonen på den,
och jag såg något svart så jag viftade med armen så den försvann..
vilken lycka jag har? Så nu går jag inte säker här hemma.
Nej usch, nu ska vi tänka på annat,
jag ska iaf gå vidare nu, tjadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: