platax

Städiiish

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft min efterlängade lediga dag. hehe.
Den behövdes. :) Sovmorgonen var det jag behövde!

Dagen började med att jag började damsuga. >< haha.
Men men, sen kom Malin över. :D
Sen var jag och hämtade ett paket på Benjamins,
sen gick vi och handlade. Först innan vi handlat så
sa jag hejdå till Niklas.. han skulle ju åka, hade nästan helt glömt.
Så jag var påväg att gå, sen ba, MEH.. kan ju inte gå utan en puss. haha.

Men han kommer ju höra av sig.. så jag kommer att klara av helgen. xD

Malin och jag åt ihop. :) pasta och köttfärs, mums!
Matlåda fick vi båda två. hehe.
Sen skulle hon hem (både hon och jag ska upp och jobba imorgon).
Så jag gick på toa, då fick ju helt lust att städa badrummet.. eh?
hur orkar jag? haha.
Men ja, nu är det rent. :D:D och kattlådan är bytt.
DET ÄR TUNGT jobb.. >< Tur att min katt inte är så kräsen.. hahah.

Men ja, nu hoppas jag att kan ta det lugnt resten av kvällen.
Städa kan jag göra ihelgen..


Förresten, jag fick min present av Malin lite tidigare. :D
Ett ljus, det var jätte fint. ^^



Den luktar vanilj. :)
Så Malin - Tack. :*


Hejs svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: