platax

Trötter

Kategori: Allmänt

Usch vad man kan vara trött.
Men det beror nog på att jag och Niklas gick och la oss
vid halv 4. haha.
Men jag får så dåligt samvete om jag sover lite för länge.
Så ställde klockan på 10, och snoozade lite förstås.

Men fixar lite kaffe så kanske det gör susen. :)
Jag och Niklas hade det mysigt igår, började med att vi
tittade på film  - Mirrors 2. Sen efteråt började vi prata om
filmen sen skräck, kungen, krig och politik.. haha.
Så från typ 1 till 3.30 satt vi bara och pratade. haha. xD


Idag ska jag vara med Malin, men vet ej vad som kommer hända.
Hoppas på bra väder, så kanske man kan åka och bada. ^^
Hade varit mysigt, har ju inte ens doppat mig än. :O


Den 31 Juli fyller jag också, så blir snart att köpa kakor och sådant.
Och göra tårta. ^^ det är kul!
Sen vet jag inte om jag ska ha lite fest på fredag eller lördag..
Fyller på en söndag - men då ska jag ha kalaset för släkten. :)
Jaja, vi får väl se. ^^


Nu är kaffet klart, tjadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: