platax

två nya räkor!

Kategori: Allmänt

Nu är det morgon, och jag är rätt pigg ändå för att
att ha jobbat till 22.30 och sen upp vid 8, för att jobba klockan 10. :P
Jag trodde att jag skulle vara tröttare. Men tur det. ^^

Sen efter jobbet så ska vi till Odlaren,
Heikki fyller år. :) Så blir lite tårta och så.


Vi var på djurmagasinet igår, köpte två räkor..
Så att de ska städa upp i akvariumet, vi tänkte köpa en mal
som äter sniglar som man får.. men de var slut. :(

Sen köpte vi även en vattenfontän typ till Katya,
för hon ska alltid ha vatten på golvet, för hon
river på vattenskålen så att det välter ut en massa vatten,
så denna borde hjälpa, men vet ej om hon är lite rädd för den..
För hon har ej druckit från den än, vad jag vet.
Men hoppas den funkar. :)



Jaja, nu ska jag börja dra mig till jobbet.
TJADÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: