platax

12 - 22

Kategori: Allmänt

Idag jobbade man den långa dagen.
och det känns verkligen långt också efter ett tag. :P
först skulle jag fixa med tidningar - och jag vet ju inte
vad allt är, så det tar lång tid för mig. :P

Sen var det jouren att göra.
Och det gick väl bra tillslut. :)
Även om man känner sig stressad och
tänker att man aldrig komer att hinna.
Då gör man det iaf. :D


Alltså jag tycker dagarna inte är som det ska.. haha.
Kan inte tro att det är tisdag på ett sätt,
när jag ska planera något, då kommer jag på efteråt
att det inte går - för att det är något annat den dagen och
blabla. har för mycket att göra, men ingen tid. haha.

Men på torsdag så ska jag iaf åka till Gröna Lund
med Linnea och Alle! :D:D
Vi får se om fler hänger med.



Mamma har även skaffat katter.
Dem är söta och mysiga. :D:D
Kan inte tro att de har nyligen flyttat dit.
De är som att de har bott där länge,
iaf en av dem. :P
Den andra kan väl gömma sig lite.
Men det går över. :)


(Jöns-alvar och Coco-chanel)

Jag har även varit på parken zoo med Niklas.
Vi var där igår när det var fint väder.
Men sen vart det inte lika fint. :(

Vi åt där på taco stället, MUMS!
Sen träffade vi pappa, Malou och Emma där.
Vi åkte sedan hem, och Niklas åkte iväg.

Men det var inte så mycket kul på parken zoo,
man såg typ ingen. :(
Och sen fick jag ett åkband på köpet av biljetten.
Men Niklas ville inte åka så åkte aldrig.


(Niklas klassas lite som ett djur i Parken zoo. ;])

Kommentarer


Kommentera inlägget här: