platax

Bullen!

Kategori: Allmänt

Nu är jag här igen. ;P

Jag har nyligen kommit hem från jobbet.
13 - 22.30. Är lagom trött nu. ;P
Det var riktigt stressigt på eftermiddagen.
Men det lugnade sig sen kvällen som tur var.

Imorgon kör jag kväll igen, fast 14 - 22.30. :P
Sen på fredag är jag ledig, då ska jag leka med Linnea. ^^
Vi lär ju "lana" facebook. haha.
Jag har ju börjat spela Disco empire.. men det är inte så kul
just nu för jag kan ej se mina grannar och sen kan jag inte skicka grejer
eller så. :(
Men hoppas att det ändrar sig, då blir det nog ännu roligare. xD

Jag har beställt bilder på Katya och Bullen.
Fick hem bilden på Bullen nu. ^^
Så fin han var!!
Han sitter i en ram i vårt vitrinskåp.
Han är värd en fin plats. :)

Och bilden på Katya skulle komma senare,
Den kanske är för stor för brevlådan så jag får hämta ut den sen.
Den var tänkt att sätta i en tavla. :)
För bilderna på Bullen var för små för att förstora,
det hade inte alls varit snyggt. :(
Men Katya har jag ju nyligen fotat, så dem bilderna går att förstora.


Ja, nej ni.
Nu ska jag gå och sova, och slå på en film blir det nog. :)
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: