platax

free

Kategori: Allmänt

Ja, nu är man ledig, känns som att jag har jobbat flera veckor i sträck. haha.
Men det är säkert bara för att jag jobbade några dagar, sen vart jag sjuk lördag - måndag.
Sen jobbade tisdag, ledig onsdag, sen har jag jobbat sen torsdag till nu.
Så man har direkt inte haft fritid och varit ute i solen och härjat. :)

Men imorgon så,
ska till IKEA, sen leka med Malin. :)

Och på torsdag ska jag till Parken zoo med Niklas. (om det är fint väder förstås)
vi ska se alla djur. ;] det är en grej vi gör varje år, haha.
Även om djur parken i sig inte är såå rolig, men
så är det mysigt att göra det med Niklas. <3
Det är inte så ofta vi åker iväg och gör saker tillsammans sådär.

Fast i sommar när jag har fixat med min semester. ;]
Så ska jag och Niklas åka till hans mormor och morfars land
och vi ska vara där i några dagar och vara för oss själva. :D


nu har jag inte tid att skriva mer. ;P ska vidare. tjadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: