platax

Guppy

Kategori: Allmänt

Ja, nu sitter jag här igen.
Har precis slutat spela The sims.
Det känns som att jag har spelat för mycket, vet ej vad man ska göra.
Man gör samma gubbar och lite olika hus. Man har tappat idéer.
Kanske borde testa ett annat .. genre i The sims.

Idag har jag jobbat 6.30 - 13.00
Det var faktiskt jävligt skönt att gå upp tidigt,
kanske inte på helger och när man är ledig och så.
Men att jobba.. sen sluta typ kanske.. 4.
Då hinner man göra mycket efter det.
Hela dagen försvinner inte. :)

Idag var vi förbi Djur magasinet,
tittade på malar.. men vi köpte ingen.
Vi köpte hem fina Guppys. :D:D

En mal behövdes inte för vi har inte direkt
fått några alger sådär, så vi avvaktar lite till.

I flera dagar i rad så har jag varit sugen på
Potatis med dill på.. haha.
Men ja, tänkte göra det idag, men glömde köpa.
Så kanske blir imorgon. :)


Ja, nej ni. nu ska jag röra på mig,
har suttit för länge vid datorn känner jag. ><

Kommentarer


Kommentera inlägget här: