platax

kvällen

Kategori: Allmänt

Ja, dagen går och går,
och det har börjat bli svalare nu,
det är riktigt skönt.
Så nu har man balkong och alla
fönster öppna. :)

Det behövs lite friskluft känner man. ><
Men vill ju att det ska vara varm - visst.
Men det ska ju vara skönt också..
inte så varmt som det har varit.


Och som sagt så har vi ju Nicci på besök
över natten för pappa och Malou
är i Stockholm och firar.
Och Nicci kunde ej följa med.

Katya gillar väl inte läget riktigt,
men hon rör sig iaf runt (långt från Nicci. haha)
Hon har ju ändå levt med Nicci sen hon var liten. haha.
Jag tog ju över katten, hon var ju typ 3 år när jag
fick henne. Men det är väl kanske skönare
att leva utan en hund. haha.
Här får hon vara fri, utan att en hund
vill busa och pussas. hehe.


Nicci. :)
Hoppas hon inte får hemlängtan bara. haha.

Jag ska snart gå ut med henne sista
för kvällen. Sen klarar hon sig tills imorgon bitti.

Synd bara att hon är lite svag för att gå långa promenader.
Det hade jag gillat. Men hon har mått dåligt och så,
men det blir nog bättre och bättre. :)


Jag har även gjort i ordning lite i balkongen. haha.
Städat och torkat alla möbler från pollen,
så nu kan man sitta och mysa. ^^


Bara man hade sluppit getingarna som bor någonstans här i närheten
så hade jag suttit där när det är dag också. haha.
De minskar mot kvällen, då kan man sätta sig där
och kanske ta en kaffe eller något. :)

Bara att man får myggor istället, men de kan man iaf
döda lättare. hah.
Getingarna springer jag ifrån. ><
Har aldrig blivit stucken - så måste ha bra reflexer. ;]


Nej ni, nu ska jag vidare. tjaaadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: