platax

leedig

Kategori: Allmänt

Idag slutade jag klockan 3. Fett skönt. haha.
Känns fett konstigt att sluta så tidigt.
Och idag var det inte alls lika stressigt
på jobbet. :) idag var det att kolla skvättvagnar.

Jag var i mejerikylen, och var även "brödchef" hahah.
Men nu vet jag iaf bättre hur man fixar mackor och så. :D:D
Imorgon ska jag och Niklas till hans föräldrar och
grilla och sådant. :)
Vi ska åka redan vid 2, så vi får väl se vad man gör hela dagen. :)
Hoppas på fint väder så kanske man kan sola. ^^
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn,
och sen såg jag detta Heidi hade skrivit till mig på facebook.

- "Maddä är så jäkla duktig! Hon har jobbat asmycket,
ändå frågar hon hela tiden om det är mer hon kan göra innan hon ska hem.
Å kommer fram fast ingen sagt till. Finns där för alla!
En blomma får hon ✿ Å ett hjärta ♥ och en kram!"

Då vart jag jätte rörd. :) Då känns det värt att jobba,
om det glädjer folk eller vad man ska säga.
Jobbet blir ju roligare om alla är glada/nöjda. ^^
Men det gjorde iaf min dag. xD
Eftersom jag gick upp 5.30, så är jag skit trött nu. haha.
Så nu sitter man med en kaffe. ;P
Får se om man slocknar tidigt ikväll.
Det skulle inte förvåna mig.
Ja, nu ska jag spela Disco Empire på facebook klart,
sen ska jag även vänta på att Malin hör av sig, vi ska ses. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: