platax

mööh

Kategori: Allmänt

Jag har nu Niklas hemma. <3
Han har varit borta över helgen,
fast jag har jobbat hela helgen så jag har inte
hunnit känna mig "ensam". ;P haha.
förutom när jag skulle sova förstås, men ja. :P

Jag jobbade idag, och Niklas hade redan kommit hem.
Sen kom han till konsum för att handla med mig,
vi skulle äta tacos. :) Och det skulle bli jobbigt
att bära två papperskassor hem. >< med dricka osv.

Jag börjar känna att jag behöver ledighet.
Jag har jobbat sen i torsdags och tills imorgon.
Så på onsdag och torsdag Ska jag vara ledig. :P
Det behöver jag känner jag. Vila. ^^

Vill ju också ut i solen!!!
Missar alltid de fina dagarna. :(

Men alltid det där kommer. :)
Sommaren har ju bara börjat. ^^


Jag har fått en ny hobby. :P
Har börjat beställa bilder som jag själv sätter upp i tavlor.
Jag gillart!! ^^
Blev njöd med bilderna jag fick hem för några dagar sen.
Vi har den i sovrummet. :)


Jaaa, HEEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: