platax

Nytt hem

Kategori: Allmänt

Ja man kan ju kalla det ett nytt hem. :D
Vi har köpt nya möbler och bytt ut och så.

Allt vart helt fint. ^^

Köpte en garderob.. hade först bestämt mig för en.
Men så hittade vi en större för typ samma pris,
då är ju den självklart tagen. haha.

Sen köpte vi ett skrivbord MICKE till mig, behövde ett nytt,
min gamla var så vinglig typ.
Sen köpte vi en billig bokhylla av något slag som vi
har spel och Wiit och sådant i.
Så den vi hade spelen i innan har vi nu i sovrummet
som tvn står på, passade bättre så att det vart mer plats.
Och ett vitrinskåp har vi köpt. ^^

Så nu har vi det gamla i köket till typ dryckesskåp - med alkohol. haha.

mitt vardagsrum
(vardagsrummet)

min garderob
(sovrummet, blomman och lådan ska inte vara där,
dem är där för att platta mattan. ;P)
kök
(köket)


Vi har även bytt plats på akvariet, för det var så lågt
bord som det stod på innan.
Så nu står det på ett större så nu behöver man inte sitta
på golvet så att se på fiskarna. haha.

Men gud vad mycket jobb det var,
vi bytte lite av vattnet, sen när typ.. halva var kvar,
så bar Niklas det.. >< fett tungt var det tydligen.
Men det kan jag förstå, vatten är ju tungt.
Men vart bra när det var klart. :)




Man dör verkligen i denna värmen.. och vi har
bara en golvfläkt.. så vi funderar på att
skaffa en takfläkt, sen ha golvfläkten i sovrummet.
Blir bra!


Just ja, minns ej om jag har berättat..
Jag och Linnea har räknat mina plastpåsar.
och jag har 1192 stycken. ^^


Och jag ska tydligen inte jobba imorgon,
för det kommer inga varor. :)
Lite lång ledigt, det blir nice.


Jag mår verkligen bra idag. :)
Fått allt gjort, och har städat.
Lugn och ro. ^^
Ska nog slå på en film och relaxa nu.
TJAA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: