platax

babbel!

Kategori: Allmänt

Nu är jag här igen och skriver av mig.
Det är skönt att bara få skriva!
Och där av bloggen iofs. :D

Imorgon kväll har jag tänkt att färga håret igen. ^^
Blir rööööd - kommer ej ifrån det, det går inte!
Men på lördag så ska jag och Niklas ha mysdag. :D
Vi ska även på bio (har biobiljetter som jag vill använda)
Det blir nog att se Sanctum 3D. Den verkar bäst iaf.

Sen kanske det blir att man äter ute, vem vet.
Hade varit gott iaf. hehe.


Idag slutade man klockan 4, as skönt! :D
Börjar klockan 7, och jag var ovanligt pigg
för att jag har ju inte gått upp så tidigt.. på LÄNGE!
Men skönt var det faktiskt, sen somnar man skapligt tidigt idag.
Sen jobba från 10 - 7 imorgon.


Nej nu fryser jag, så jag ska ta in katten från balkongen,
sen stänga den. Sen blir det att leta efter något att äta.
Är hungrig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: