platax

biNGO lOttO

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag, och jag har sovit ut. :D
Igår jobbade jag 12 - 22.30. Så var lite trött och hungrig.
Sen skrev pappa på facebook att han skulle käka vårrullar. haha
Då gick jag över till han och käka, det var gott-gott!! :)

Tog 2 öl också, men jag vet inte vad som är med mig..
det är inte lika gott längre, är inte alls sugen. :/
Hoppas att det bara är en period jag har.

Niklas var på fest (jag kunde inte komma för jag jobbade till sent)
Men han kom hem rätt skapligt ändå, och vi gick och la oss.
Vi somnade väl typ direkt. haha. Vi båda var så trötta.



Idag blir det mys med Niklas, vi ska se på film, spela bingo lotto,
käka McDonalds och han Burger king hade vi tänkt. :P
Igår var jag JÄTTE sugen på toast, tror det är Malin som gjorde
mig sugen när hon käkade det i veckan. haha.
Så idag blir det att åka till affärn och köpa hem. ^^

HOPPAS JAG VINNER DEN HÄR GÅNGEN PÅ BINGON!!
Annars går jag under. haha. Men jag har väl lite tur
eftersom Niklas alltid vinner :/ haha.
Eller han vinner 100 kr men det är alltid något.


Ne, nu ska vi åka och handla,
önska mig lycka till på bingon, det är vinst med resor. ;]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: