platax

DONE!

Kategori: Allmänt

Idag var jag och Malin ute och fotade lite saker. :)
Men jag tyckte själv att jag inte fick några fina foton att lägga ut,
det är nog inte rätt väder och natur än för mig!
Jag vill fota blommor och sådant ute - närbilder!

Så i sommar så lär det komma upp mer naturbilder. :)

Jag lägger upp en bild på mig och Malin. hehe.
jag och Malin



Vi har nu klarat mitt pussel nu.haha. xD
Så 3 dagar tog det (några timmar per dag)
Och jag är fast för det!
Lär köpa ett till som jag lär sitta med. :D

mitt pussel

Såhär ser mitt pussel ut som jag köpte. :D jag gillar den!
Jag och Niklas funderar på om man ska fixa den
som en tavla. Men ändå när jag tänker efter..
pussel ska man ju ha för att pussla om?
Så ska jag ta sönder den eller spara den hel?


Idag är det tv-kväll.
Desperate housewives ska börja idag. :D
Det ska bli kul att se igen.

Imorgon blir det nog en pluggdag, ska först till körskolan,
och då ska jag köpa körkortsboken, för min är nog lite
för gammal tydligen. fast Niklas tog ju körkort med den. :P
Men det är väl bäst så.
Så då ska jag läsa om boken igen.

Nu ska jag förflytta mig till tvn igen.
HEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: