platax

En hurtig dag

Kategori: Allmänt

Jajamen, dagen började med att jag skulle upp för att vid kvart i 11
åka till bilskolan, Niklas skjutsade mig. :D
Och lektionen gick väl rätt bra,

Jag kanske borde försöka ge mig ut på gatorna med pappa,
men är ju rädd för att åka med Niklas bil, den är så
känslig. :/ men ja, kanske när jag har kört 1-2 lektioner
till på bilskolan så kanske jag ska ge mig ut här hemma.

Sen när jag var klar iaf med lektionen så gav jag mig
ut på stan ett tag, hittade hörlurar (mina var så gamla och dåliga)
så nu kanske jag kan spela ET med Niklas igen och höra han bra. :P
Sen köpte jag en piké tröja och en kjol. :)
Köpte också en klocka för att ha i vardagsrummet, vill kunna titta på
tiden snabbt istället för att leta upp mobilen eller ta fjärrkontrollen och
klicka mig till klockan.
Gick även förbi Ur och Penn och köpte ett halsband och örhängen, gillas!

jag och niklas. :D

Sen var det för mig att åka hem, jag gick till coop och handlade
batterier till min klocka, sen kopierade jag mina scheman, fått lite mer tider
om några veckor. :D även semester stod med (då jag ska på kryssning.)

Sen gick jag till Bonsai och hälsade på, skulle även lämna min nyckel och tagg,
känner att jag inte har någon användning för dem eftersom jag inte jobbar
så mycket. Men jag är fortfarande timanställd där, men då finns det ändå
en annan som kan larma.



Jag kom hem, och då kände jag att det var så stökigt hemma. ><
Men jag har nu storstädat hela lägenheten. :D:D
Eller jag har inte rört datarummet än, haha. Det är så mycket
grejer där som är Niklas, och jag vet inte vart han vill ha dem.
Så vi får se om jag rör det rummet, han får kanske hjälpa till då istället.


Imorgon så ska jag till Ming palace. MUMS!!
Ska äta där med jobbet. :D Ska bli kul,
och jag lär äta min nya favvo - kyckling med grönsaker. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: