platax

"FF" i helgen

Kategori: Allmänt

Aw, ja, Niklas åker iväg under helgen. :( Han ska på milsim (airsoft).
Det blir tomt, fast jag har ju iofs katten som kräver lite uppmärksamhet
så jag kanske inte känner mig helt ensam när jag ska sova. xD
Men det går bra, är ju ändå bara över helgen, och jag borde vara van,
eftersom han har gått lumpen. ^^

Igår var jag med Malin, och jag har köpt 2 möbler av henne. :) Halva priset.
Och de står uti hallen. Det blir fint när det är klart. :)
Har även varit på körskolan, jag tycker att det gick helt okej,
fick lära mig att ha backa, parkera och sådant. ^^

Men idag ska jag vara med Niklas. <3 när han vaknar förstås. :D
Så nu tänkte jag göra en utbildning på datorn som ska göras. :)
Ska bara göra kaffe till det så kan jag nöta det. ^^
Sen ska jag sätta på en tvättmaskin åt han också, haha.
Han är så dålig på att tvätta sina kläder. :P

Nehe, vi hörs. tjadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: