platax

fredagsmys

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en hemmadag för mig och Niklas. :)
Eller vi har varit iväg med bilen till Tuna park för att köpa spel,
hittade Pikmin, men det var inte riktigt min grej tyckte jag inte.
Men vi får se om jag spelar det mer så kanske. :P

Niklas hade spelat det förr så han spelade mer åt mig. ;] haha.
Men varför jag var på tuna park var för att jag trodde
de skulle ha boom blox bash party, men det hade dem inte. :(
Så jag får nog beställa den eller något.

Och nu blir det att se på film ikväll, och äter nötter. ^^


Och min navelpiercing gör mindre och mindre ont nu. xD
kan fortfarande inte ligga på mage eller göra vissa grejer.
Men det går mycket bättre iaf. :D Då är det ett jättre bra
tecken på att det läker, och det är jag glad över.
Men jag saknar att sova på mage. :( Jag är en magsovare!!
Jag vaknar så fort jag råkat rulla på mage. >< men det
har ändå inte hänt mycket, så det är tur!


nej du, nu blir det att gå ifrån datorn. HEEEJDÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: