platax

idag och imorgon

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat, och det gick bra. förutom att en kund kom och klagade en massa (missförstånd)
men det ordnade sig nog till slut. :P om kunden kommer ihåg.

jag slutade halv 7, och då var det bara hem för att äta,
och Niklas höll på med maten, kyckling, ris och curry, MUMS!
Han är ju ledig om dagarna då får han göra hem-sysslorna. :P
Samma för mig - jobbar han och jag är ledig så blir det jag.
Det tycker jag är rättvist. :)

Men jag blir glad över saker han gör hemma. <3
Det värmer i hjärtat när man kommer hem från jobbet
och är trött eller så. Och då lagar han mat eller något liknande. :)


Imorgon ska jag till körskolan, för att köra dubbellektioner.
Blir nervös varje gång jag ska dit. Känns som att man har glömt allting. haha.
Men det kommer nog att gå bra, ju mer man kör ju mer lär man sig ju.

Jag ska även till stan och köpa byxor/jeans. Behövs.. mina gamla sprack häromdagen. :(
satte mig i soffan och då vart det väl för tajt och sprack vid låret/mellan bena (svårt att förklara)
Och de andra paret jag använder lär väl också då sönder snart, har haft dem lika länge.

Men jaja. nu ska jag titta på chuck på tvplay. missade ju i måndags. och det blir bara
mer och mer spännande. YAAAH.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: