platax

jobbmiddag

Kategori: Allmänt

Ikväll så var det mat på Ming Palace med jobbet. :D
Det var kul att gå på middag med ett helt gäng,
även om alla inte fick plats på samma bord, men ändå.

Jag beställde kyckling med cashewnötter, Mums!
och drack cola till det. Kaffe fick vi. :D
Tog även hem resterna, haha.
Har inte kunnat gjort det innan när jag har ätit där,
för då har det alltid varit något annat efteråt - som bio.
Så imorgon har jag matlåda. ;]


Nu ska jag och Niklas se på lite film,
sen är jag lite sugen på att testa mina hörlurar,
så vi kanske spelar lite ET, om vi orkar. xD
Enemy territory!! Gammalt - men kul!

Jag var ju asbra förut (tyckte jag)
Jag fick massa medaljer och XP
har till och med printat en som jag var nöjd med. haha.
et
Men nu såhär års är jag inte lika duktig, men haha,
om jag fortsätter att spela så kanske jag kommer upp
mot den igen. ;P


AJA; HEEJDÅ. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: