platax

måndag

Kategori: Allmänt

Jajamen, som ni vet så är det måndag.
Har varit på möte på jobbet idag, så det var att gå upp tidigt idag. haha.
Sen när mötet var slut så tänkte jag gå till bonsai och så,
men MattaK svarade ej på smset, så det får bli en annan dag.

Sen gick jag hem till mamma ett tag och tog en kaffe. :)
Efter det var det dags att gå hem, städade lite, sen
har jag fixat "myggnät/skydd" något för balkongdörren.
Vill ej ha in getingar och sådant i sommar, så detta skyddar nog lite. :)

Sen kom Linnea över idag, spelade lite donkey kong, tv och såg på halv 8 hos mig,
hon vart sen trött så hon gick hem. :P
Jag ska väl bara se på tv och mysa för mig själv idag.
säkert en film lär jag också titta på.

Imorgon ska jag vara med Malin. :) Vi ska pussla igen,
och sen om det är fint väder så kanske jag ska fråga henne
om vi kan gå ut och fota. :D Våren börjar ju komma nu,
och vill UT! ;P



Jag är helt sugen på att beställa kläder. haha. xD
Så jag tittar runt lite, Men när man väl bestämmer sig för
att jag kan beställa lite kläder så hittar jag inget. >< haha.
Blir kanske för snål? haha.
Men ska titta vidare, något vill jag ha nytt när sommaren kommer. :)
Får ju lön imorgon. xD


HEEJDÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: