platax

piercad!

Kategori: Allmänt

Japp, nu har jag piercat mig, det var på tiden.
Har velat ta hål i naveln vääldigt länge.
Så nu kanske jag vågar visa magen på stranden
och sådant. :D

Gjorde det idag spontant.
Jag var med Malin och vi började prata om det.
Till slut så åkte vi med Niklas till stan för han skulle
till gymmet, och han släppte av mig.
Vi gick till laboro (vet inga andra ställen)
och frågade om jag kunde boka en tid eller så,
och de sa, att det gick redan nu.
Fast fick vänta i 30 minuter, för de skulle fixa med grejerna.

Sen så kom jag dit, och jag kände mig inte såå nervös.
Men jag var nog mer nervös än vad jag trodde.
För när han började så gjorde det faktiskt (fast hade inte förväntat mig det)
Så efteråt mådde jag inte Alls bra. >< usch, låg väl säkert där 20 minuter eller så.
För så fort jag ställde mig upp så började jag svettas och sådant.

Så jag fick lite cola, och sen så tog jag lite i taget och till slut så kunde jag gå.
Jag och Malin gick till corner för att att få i mig något. ^^

Vi kom hem och jag är lite nervös för att jag ska få ont, så jag är lite stel. haha.
Men det går väl över imorgon, kanske vågar röra mig mer då. haha.



Jag är inte riktigt redo att visa min mage. :P
Men jag lägger upp en bild på Katya istället.
Hon var ute på balkongen och jag satt vid datorn som
jag har vid fönstret.
Då tittade hon in, och det såg så kul ut. haha.

Så när jag sa "heeej." då började hon jama och se lite förvirrad ut. haha.

katya på ballen



Imorgon ska jag till körskolan och ha lite dubbellektion. :)
Hoppas att det kommer att gå bra, jag vill känna mig säker i
det jag gör. men känner mig fortfarande som att det är
första eller andra gången jag ska köra. :/ haha.
Men har kört ett par gånger. Men är nog bara lite för osäker.
Är nog lite bättre än vad jag tror. xD får hoppas det iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: