platax

Pussel 60 - 1000?

Kategori: Allmänt

Idag ska jag och Malin till stan för att köpa ett pussel. :D
Har alltid velat ha ett, men det är ju dyrt och sådant.

Det enda pussel jag har är ett 60 bitars. ><
Och den har man pusslat många gånger i sitt liv. (den är gammal)
Men det var kul när jag och Linnea "tävlade" vem som kunde
pussla ihop den först på tid. haha.

Så nu är det dags att uppgradera sig! Nu när man har råd och
verkar kli i fingrarna att man vill pilla med något.
<3
Hoppas att man hittar något bra, så att det inte är något slut.

Då ska jag ta över pusslet på köksbordet. haha.
Det använder jag och Niklas ändå typ aldrig. :P
Då kan det ju ligga kvar där de dagarna man pusslar.


Kommer att uppdatera senare igen, när man kanske
börjar pussla. :D:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: