platax

soligt men blåsigt

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på risketten på bilskolan.
Lärt oss att inte dricka alkohol och ta droger när man ska köra bil. ;]

Men ja, och när man skulle hem så var det inte trevligt.. DET BLÅSER!
Allt grus ba kör in i ögonen och så.. ><
Men jag kom hem till slut, och nu är Niklas ej hemma, han åkte vid 11.
Så nu lyssnar man på musik och dricker kaffe. :)
Katya är galen och springer runt från sin leksak.. haha.

Förstår inte det beteendet.. klöser den ett tag, och sen när det blir för
hetsigt så springer hon iväg, är det för att hon ska lugna ned sig själv?
haha. För sen går hon tillbaka. :P
Ja, hon är galen, men ändå söt. ^^
Igår hade vi en trevlig stund på balkongen, jag satte och "solade" mig och
läste en tidning och hon satt i knät och njöt av värmen.  ^^

katya

katya pose

(Bara att klicka på bilderna för förstoring ^^)


Ikväll ska jag jobba 16 - 22.30. :) Vi får se hur seg man är då.
Känner mig lite seg i kroppen av att gå upp vid halv 7. haha.
Så lär vara slut sen när man kommer hem.. Eller..
så är man övertrött så man har blivit pigg, jag hoppas på det. haha.


Nu ska jag se vad jag ska/orkar äta innan jag ska jobba. tjo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: