platax

sovkamrat

Kategori: Allmänt

Jag hade en sovkamrat över hos mig lördag till söndag - Linnea. :D
Det var trevligt. Kändes som första gången jag hade en sovandes hos mig.
Eller jag har haft Malin över, men hon sov på soffan och jag med Niklas i sängen.

I helgen så var jag hemma själv, så Linnea frågade om hon fick sova över..
Så jag ba, ja visst. :D fett kul.
Vi käkade tacos och moffade tacochips. haha, så man var riktigt mätt alltså.

linnea med tacos

Sen blev det kväll, och det blev Earth hour.. då släckte vi alla
lampor, men tvn var fortfarande på. :P Men internet dog. >< så man
fick titta på vanliga comhem, gud vad bilden var dålig, men är ju van med
boxern. :P
Men trodde att bbb hade "earth hour" också, men de hade det hela natten tydligen. :P
När kvällen gick så vart vi trötta, kanske redan vid 12-1? :P
Så vi började förbereda oss för sängen, och jag bäddade,
Jag sov på Niklas sida.. det kändes riktigt fel. :P Men sov gott ändå.

SÖNDAG
Jajamen, då var det den dagen då Niklas skulle komma hem
från sitt Milsim (airsoft). :)
Och vi spelade Bingo lotto - Och jag vann 100 kr. :D:D:D
FÖRSTA GÅNGEN! Så nu kanske jag blir mer pepp,
om jag vinner någon gång mer förstås. :P kanske
var första och sista gången. haha.

Nej nu ska jag gå och se på tv, sen sova..
för jag ska börja jobba klockan 7 imorgon bitti. :P
HEEJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: