platax

tjingtjong

Kategori: Allmänt

Ja, idag är man riiiiktigt seg. hah.
Vart upp och jobba idag klockan 7, så upp halv 6. :P
Men det gick bra. :D
Jag jobbade med frukt och grönt, fyllde på och fysade gammalt.
Så kände att jag gjorde ett bra jobb (för att inte jobba på den avdelningen i vanliga fall).

Sen när jag kom hem så var jag lite med Malin, vi segade vi tvn. ^^
När klockan började dra sig så var det dags för att äta,
hon åkte iväg och skulle käka och jag och Niklas kände inte alls
för att laga mat.. >< duuumt. Men ja, vi åkte till Bamse iaf.
Han käkade pizza, och jag pasta med kyckling och curry.
Den var lite stark. :( jag är sååå svag. hatar det!

Imorgon ska man på post-utbildning i stan.
Från 8 - 4. Man lär vara seg efter det också,
upp lika tidigt som idag och sen lära sig nya saker. haha.

blomma

Ikväll blir det desperate housewives(om jag orkar, för har redan sett det. :P)
och sen Big brother - jao. Då kanske man ska
poppa popcorn..
Men aja, hejdå. ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: