platax

tusen bitar

Kategori: Allmänt

YAY, det vart tusen bitar. och jag gillar den.
Jag är fast!Det är skönt också för man behöver inte tänka, prata, bara lägga pussel.

Jag köpte ett fint pussel, det är typ en stad och över är det jorden(?).
Du ser det på fotot iaf. :)
Och om man orkar och kan så ska jag kanske sätta in den i en tavla.

Och jag har Malin som hjälper mig, och vi har kommit As långt. :D

pussla


Jag slog i min piercing i bordet, AJ, det gjorde rätt ont. :(
Jag som fortfarande är öm. Men jag tror att det börjar ge sig lite.
Bara jag slutar slå i den bara så. haha.
Men det har bara hänt 3 ggr. En nu, och sen 1 gång per natt.
Förutom inatt. :D:D eller jag har inte vaknat av något iaf.


Äsch nog om det, idag ska jag och Malin iaf fortsätta med pusslandet.
Vi lär ju bli klara med det idag. hahah.

Imorgon börjar jag jobba igen, har fått lite semester kan man säga. :)
Så jag jobbar fredag och lördag. Det ska faktiskt bli lite skönt att
börja jobba igen faktiskt, har ju varit ledig sen i fredags typ. (om jag minns rätt)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: