platax

träningsvärk?

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag, och jag var helt slut i fötterna när jag kom hem. haha.
Vet ej varför.. kanske rörde mig mer än vanligt? :P
Vi fick upp nästan alla burar från kolonialt som kom.
Och varorna kom förstås när jag var på lunchen - som jag trodde. :P

Sen var jag hemma, och mamma kom över och tog vårat gamla skrivbord
som bara var i vägen, som Robert ska ha tills han hämtar sitt egna eller så.
Han har sin dator på golvet och så. Tänkte att han kanske behövde den.

Sen så vart jag aaas trött, fast jag ville titta klart på hur jorden kom till.
Var riktigt intressant. Jag tror nog den är filmad i 3D, att den har visats
i cosmonova eller något, var typiskt sådant filmat.
Men sen när den var slut så gick jag direkt till säng, och somnade typ på en gång.

Idag vaknade jag, har tränat lite ben med Niklas. :)
Får se senare om jag får träningsvärk. :P
Sen var det bara att duscha. Tänkte ju färga håret också, men orkar jag? haha.
tycker håret blir fööör lent. :/ så jag kanske avvaktar tills det är dags
för att åka till das boot, eller något. Vi får se.

Nej nu ska jag gå se på lite film, tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: