platax

FIIIISKAR!

Kategori: Allmänt

Hmm.. vi har installerat om datorn.
Men något gick fel.. nu har jag inget ljud på datorn. ><
Så får nog göra om det igen. blä.

Men har ändå glada nyheter för mig - vi har skaffat ett akvarium. :D:D
Som jag har längtat. Och nu ska man köpa lite fiskar imorgon, för nu har
vi fixat allt och det ser bra och redo ut.
Katten har ej varit nära det än, men kanske blir roligare sen när
det kommer in fiskar i det. haha.

Det lär ju bli de vanliga fiskarna som klarar av de grader de vanliga
"husdjurs"-fiskar gör - som guppy och tetror och så. haha.
Men man ska bara köpa några fiskar först, för att de ska vänja sig,
sen kan man köpa fler vart efter.
Men allt blir nog bra skulle jag tro. :D


Idag har jag även varit hos Malin,
vi tittade lite på hockey och lite på Big Brother.
och ja, Madde åkte ur BB, lite väntat var det kanske..
Och sen vann Finland över Sverige.
Men ska väl inte kommentera så mycket om det. haha.
Jag bryr mig egentligen inte,
bara en kul grej att titta på för det var Finland mot Sverige i final.
Men men.


Hoppas på fint väder imorgon,
nu har det regnat tillräckligt. ;]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: