platax

Lugna dagen!

Kategori: Allmänt

Idag var jag ledig, och var även ledig igår. :)
Och igår var jag med Malin, hon hade även sovit över
hos mig tisdag till onsdag. :D Det var trevligt.
Niklas sov på bäddsoffan. haha.

Igår shoppade jag också. :D
Hittade ett par byxor, en t-shirt (med rymden på typ),
två par skor från skopunkten.
Så nu är man lite pank, men får lön den 15de så det är ju lugnt. :)

Idag har jag bara tagit det lugnt. :)
Tittade på Nat Geo med Niklas - handlade om rymden. hehe.
Sen städade jag lite, sen lagade vi mat.
Har även hunnit läsa lite i körkortsboken, ska läsa lite mer senare också.


Usch, även en tråkig nyhet hände igår.. ><
Jag fick sååååå ont i magen, så jobbigt.
Och det var nog för ostbågarna och sådant jag hade ätit.
Men shit, så mycket har jag inte lidit på länge.

Så Niklas peppade mig att jag måste försöka dra ned på
snacksen på kvällarna - och det har han rätt i.. kan inte fortsätta.
Så idag köpte vi lite päron och bananer, så ifall jag blir sugen
så ska jag ta det, ska allt försöka iaf.
Det är ju svårt att bryta en vana. ><

Får hålla tummarna!!


Idag ska jag bada har jag tänkte,
har inte badat enda sen jag piercade naveln. :P
För man fick inte det då, men nu har det ju gått längre än 6 veckor helt klart.
så nu tänkte jag passa på idag när man är ledig och har hela kvällen på sig.
Fast iofs så orkar jag inte badat så länge,
eller jag blir rastlös och tycker det är tråkigt snabbt. haha.

Men men, får fixa lite musik och sen hoppa i!
så tjaaadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: