platax

Maskerad igår

Kategori: Allmänt

Jajamen, igår var det maskerad. :)
Men jag och Niklas var tråkiga och klädde inte ut oss.. (men vi var inte de enda)
men jag kände att jag visste inte alls vad jag skulle klä ut mig till. haha.

Jag jobbade på dagen 10 - 14.30. Sen var det bara hem och duscha,
fixa sig, äta och sådant. :) När vi var klara så åkte vi dit.
Vi trodde att vi skulle vara lite sena för vi trodde folk skulle käka där
och så, men vi var först. haha.
De andra kom typ inte förrän.. 8-9?
Och de som klädde ut sig var bra. :D

johan och hans tjej.
erik och hans tjej johanna.
m.fl

Ja, många klädde ut sig, och jag lägger ej ut alla bilder.
Kanske gör det på facebook om jag orkar någon dag. haha.

Idag mår man som man brukar göra när man har druckit.
gah, är sååå trött. Vi var ju även sista som gick från festen också. :P
Så idag är det bara att vila och vila.
Senare vid halv 9 ska jag till Malin, då ska vi titta på Big Brother.
Efter det så ska jag sova! haha.

Ja, men festen var kul iaf. :D synd bara att Linda och Tronde ska flytta. :(
Men hoppas på att man träffas någon gång sådär. :D De ska flytta till
Östersund om jag inte minns fel, och det är ju en bit.

Jaja, nu ska jag lägga mig i soffan igen och vila.
HEJDÅ! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: