platax

Sjukling..

Kategori: Allmänt

Uuuuusch, jag är sjuk.
Jag är jätte förkyld och ligger med feber.
Fast just nu är det lugnt - tabletten.
Men sen kommer febern tillbaka. :(

Jag har redan tröttnat på att vara sjuk och
inte kan röra mig - ont överallt.
Och jag vart sjuk fredagkväll. :P

Det började med halsont - aj aj.
Men jag jobbade ändå, för det
har hänt flera ggr att jag har haft halsont, eller hosta eller något
en dag, sen har det gått över dagen efter.
Så jag litade inte på det denna gång heller.
Men kanske skulle ha gjort det - för det var jooobbigt.

Men jag har iaf, vilat och vilat och druckit.
Tur att Ipren hjälper för stunden, så att man
slipper det värsta.
Men jag känner att jag börjar få tillbaka huvudvärken..
Så jag ska nog gå och lägga mig i soffan.
Men har iaf fått skriva av mig lite, blir rätt ensamt när
man är hemma. :P iofs har jag Niklas, men han har också
andra saker att göra. ^^ Men han är till stor hjälp. :*:*

Han är föör underbar!! <3 Jag älskar han!

Aja, krya på mig. >< hoppas jag frisknar till snarast!
HEEJ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: