platax

tiisdag

Kategori: Allmänt

Idag mår jag mycket bättre.
Har bara lite hosta, slem och nästäppa (men det hjälps med nässpray. :D

Ja, idag så gick jag till jobbet - vart lite kolonialt.
Kändes verkligen att jag bara har varit hemma
och inte gjort något, var helt svag. >< haha.
Eller alltså, vissa grejer jag Knappt orkade bära
som jag skulle orka annars. :P

Efter jobbet så gick jag hem till mamma, hon gick en blomma och kaffe av mig. :)
Det känns kul att ge grejer när de blir glada. :)
Jag missade ju mors dag-dagen för jag var ju sjuk,
så firade det idag. ^^


Jag funderar på att möblera i sovrummet,
ge det en ny chans, klarade ju inte sängen,
men nu har jag en ny idé. ^^
Så det ska nog säkert bli bra. :D


Nu ska jag forsätta se på BB, HEEEJDÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: