platax

gååå

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit hurtig och kommer att vara känner jag.
Jag har ringt sesam (som jag har tänkt göra hela veckan) för att förnya p-piller.
Sen har jag varit med Malin, vi var ute på en promenad och tog massa kort. :)
Vissa vart fina och vissa mindre.. Men ja, jag har svårt för att bli Nöjd-nöjd..






Ja, det vart massa mer bilder, men det är mest landskap - och det är inte lika roliga.



Men vi gick i över en timme ute, sen köpte vi lite godis och så, vart sugen!
Sen gick vi hem till mig. Sen skulle hon med så jag tittade lite på tv,
sen fick jag för mig att baka, men hade inte alla ingredienser hemma.
Så frågar Niklas om han kan köra mig, hade ju gått mycket och det blev kallare.

Vi åkte dit, och sen visar det sig att jag var med i kuriren också, idag.
Jag vart ju frågade för säkert mer än en vecka sen. Så jag hade glömt det.
Så jag köpte den. :P Jag tycker jag ser helt liten ut.
Sen kan ju tidningar ändra på texten så det låter som inte det jag sa.
Men detta var faktiskt som jag menade, så det var ju bra.
Så den kommer att klippas ut och lägga i en pärm med andra klipp. haha.
(ja, jag har sparat det mesta jag har varit med i tidningen, men det är ju kul att titta på
senare.)



Ja, nu har Niklas börjat med maten, så jag sitter och väntar.
Han ville inte ha med mig i köket. haha.
Fast lika bra, han är bra på lasange. xD

Sen efter maten ska jag sätta igång med bakandet av Äppelmuffins, mums.
Jag hoppas på att det blir mums iaf. Jag vill få dem lika goda som jag
åt en i Stockholm.
När jag och Beth skulle fika, så gick vi in till en pizzeria som också var ett café.
Vi köpte en latte och en muffin, asgott! Men har inte fått till det lika gott än,
men ska försöka, finns ju många olika recept.



AAhh, nu ska jag avrunda här, jag lär skriva igen om mina muffins vart bra! ^^
Om jag lyckades!



Jag och Malin. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: