platax

HÅÅÅR

Kategori: Allmänt

Jag vill fixa med mitt hår.. haha.
Det händer ofta jag får ett fall då jag vill göra något med mitt hår.

Nu vill jag.. eller har alltid velat ha lite lockigt hår, men inte för mycket.
Men har inte vågat permanenta det, ifall att det blir fel..


Jag vill typ ha sådana lockar, naturliga och inte för mycket. :)


Sen är det färgning också jag vill göra. Men det är för tidigt nu,
för jag har nyligen färgat mitt hår, vill inte göra det för ofta.
Men när det är dags, eller om jag påbörjar det jag vill ha.
Som är att jag ska ha i mer svart i, har ju haft (har gått bort),
i underhåret, men tog inte så mycket så syndes inte så mycket.
Nu ska jag ha i lite mer, så det blir mer synligt. :)
Jag får försöka.


Typ så, fast ja, kanske mer. haha. :) lyckades inte senaste jag gjorde det.
denna bild är gammal.

Sen vill jag ändra min garderob. haha.
Men det får avvakta. ;]
Jag har beställt en tröja/t-shirt från H&M,
det är en rosett på. :D den var fin, hoppas den
är lika fin på som på bilden bara.
Det händer en del att på bilden är det perfekt,
sen när man själv har på sig den så blir det inte bra. :(


Ja, det kanske är bara idag jag känner såhär,
för det är lite konstigt en grej..
jag känner för att SOLA... :O det är inte direkt min grej.


Äsch, den fasen kanske går över. ;] hehe.
Nu ska jag gå och sova, en dag imorgon med.
Hej svejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: