platax

mer färg, färg!

Kategori: Allmänt

Ja, nu har jag färgat håret, och jag är nöjd. hoppas det håller i sig fint tills jul och sådant.
Satte i svart idag. :)
Men var riktigt svårt, men var nog för att jag har så långt hår,
eftersom jag bara färgar lite så hängde det och det kom på ansiktet, armar, bröstkorg och allt. ><
men det gick typ bort iaf, jag var i tid. men har kvar på örat och så,
men det gör inget, bara det inte syns på de ställen man visar som ansikte.



Det syns kanske inte lika bra här, men ja. :)
Så ser det ut, det är ju mörkt.


Men men, imorgon blir det att handla julklappar, och jag ska åka med mamma. :)
Sen efter det ska jag jobba, fick samtal idag,
bara kul att få mer tider. :D så att jag kan spara ihop till min älskade mops.
Eller om jag ska försöka mer med körkortet? haha. men känner mig snålare på
den fronten. haha.


men men, nu tv dags, och kanske blir att läsa lite i körkortsboken iaf,
vart lite "sugen". haha.


tjaadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: