platax

moooops! <3

Kategori: Allmänt

Idag har jag klappat, gosat, pussat med mopsar.
Och det var nästan den bästa dagen av mitt liv..
De är så gosiga och busiga, helt söta. :)

Jag och Niklas hade en varsin i knät, och de låg helt utslagna. hehe.
När vi kom dit så trodde jag inte att det skulle vara så många.
Vi träffade de yngsta först typ, och sen hade de resten i vardagsrummet.
Så de öppnade för dem när vi hade hälsat på de yngre.
Shit vilken glädje det vart från alla när alla var utsläppta,
Alla verkligen ville bli sedd och klappad, jag visste inte vart jag skulle börja. :)

Jag och Niklas frågade frågor och vi fick allt vi nog ville ha besvarat,
annars kunde vi alltid återkomma. och det lär jag göra, jag kände mig
väldigt välkomnad. :) det var jätte kul.


Jag längtar redan tills vi har ekonomin att köpa en.
Jag känner iaf att vi är ett steg fram iaf. :)



Nu ska jag lägga mig i soffan och drömma mig bort. hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: