platax

Mopsis

Kategori: Allmänt

oooh, jag är så nervös.
Jag har mailat med en som heter Tarja, hon har mopshundar och jag skrev en
kommentar på deras hemsida om att jaggillar mopsar och sådant. och hon svarade att jag var väldigt
välkommen att få hälsa på och så.

Så nu bestämde jag mig för att maila, och vi har kommit överens om att jag och Niklas
åker till dem på måndag. :) Jag är nervös, men ändå helt glad!

Om jag ska vara ärlig.. jag har aldrig ens klappat en mops. :O
Men från vad jag har sett och läst om dem så är de min drömhund. <3 helt fina!
och nu.. så ska jag få klappa en, och kanske även krama. :$ hehe.

Jag kommer närmare och närmare min dröm.
Någon dag så ska jag ha en egen.
Jag sa ju förut att jag kollade på en och sådant, så det lät som att jag skulle få en snarast.
Men så är inte fallet. De är dyra och det är mycket mer än så. Det gäller planering och sådant. :)

Jag har planerat att lägga mina pengar på körkortet först, sen spara upp till en mops. :)
För det är väl bäst att skaffa en bra (dyr) mops, än att kolla på blocket - som jag försökte,
men var helt värdelöst. Många av dem bodde ju inte ens här och ljög..


Ne, så blir det med det, och jag längtar som fan! :)


En bild som jag tog en morgon, tyckte det var fint!

Imorgon så blir det lite fest. :D
Min lediga helg!! Och David och Rosalie ska firas.
Så då blir det fest, så det ska bli riktigt trevligt, var så länge sen. För när det har varit fest
så har jag alltid jobbat dagen efter så har ej kunnat. :(



Nu blir det film som gäller. :)
Heeejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: