platax

muff

Kategori: Allmänt

Ja, jag skulle återkomma om hur det gick med mina muffins.
Det gick väl sådär - enligt mig. De var lite smaklösa tyckte jag.
Men Niklas verkade gilla dem, han åt 3 stycken i rad. hehe.



Men jag får göra ett nytt försök igen någon dag. :)
Men då ska jag använda riktiga muffinsformar större, för det här
är bullformar.



Idag är det fredag och jag ska med Niklas till hans mormor och morfar
och äta middag.
Och jag vill hämta ut min t-shirt, det är en fin från H&M med en rosett på i mitten. :)
Får göra det på vägen till Niklas mormor och morfar. ;P


Jag hade lite tråkigt idag och tog lite kort. ;P
Jag vart även lite nöjd med mitt hår idag. :D


Jaaaaa, nu ska jag dra mig, lite film tror jag att det blir.
god dag, hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: