platax

sätta färg på vardagen

Kategori: Allmänt

Japp, nu har jag satt färg i mitt hår!
Det behövdes.
Men jag ville vänta tills julen ungefär, men
det började bli för mycket utväxt och ful färg.
Så nu är det ordnat, och imorgon ska det i svart färg. :)


Idag har jag lekt med Malin hela dagen. ^^
Vi har varit på stan och shoppat lite.
Köpte två par tights, jag orkar inte lägga mer tid
på att laga hålen som kommer till på tightsen.
Jag förstår inte, det måste väl vara kattens klor eller något.
Så nu kan man slänga dem och sen använda de nya.

Köpte även ett par strumpbyxor med tryck på,
de ska jag nog ha på julafton. :D
Sen kom vi hem, och jag var hos Malin, vi såg på tv,
och hon började färga håret. :)
Vääärst vad håret/färgen luktade gott, verkligen som schampoo typ.

Och sen gick jag hem för att äta, och Malin kom senare
över och vi kollade på film här. :)
Sen när hon gick hem så färgade jag mitt hår. haha.
Farligt att se när någon har nyligen färgat,
man blir sugen själv. xD men gjort är gjort.



Nu ska jag vidare, godnatt! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: