platax

städa!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en städdag. ^^
Storstädade Vardagsrummet (damma och grejer under saker och sådant)
och sen gav jag upp så jag dammsög och torka golvet i de andra rummen. ;P
Men det kommer sen.

Men fint vart det och luktar fräsht. :D
Vi åkte sen till Jula och kollade på toasitsar,
Såg att Sarah hade köpt en skitfin, och Niklas
har tagit sönder våran svarta som vi hade, haha.
Han skulle typ städa sen vet jag inte vad som hände. haha.

Men vi tittade och Niklas tyckte bäst om den med dödskallen,
det är den som Sarah har, men den var ju skit fin och passade
skit bra. :D


Nu myser man i soffan till ett program om vatten och djuren där i,
sådant som jag gillar. :D jag är helt nyfiken på vad som finns i haven och sådant.
Men de har inte visats så mycket om dem som är lite ovanliga och finns i djupare vatten
och sådant, för det finns väl inte så mycket pengar för sådant,
så istället är det mest program om hajar och sådant.
Man tröttnar. :P haha.



Men iaf, nu återgår jag till soffan.
tjaadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: